.: Na imieniny do: Amielii, Idalii i Leopolda .: Użytkowników online: 5
     | home
      Nie masz jeszcze konta? Możesz !
 

W galerii
BWO-2018
OOM i MMM-2018
 
Brydż-Turnieje
Turnieje Milickie
 
Milicka Wiosna 2018
Wyniki Turnieju
Galeria foto
 
Terminarz sportowy
Brydż - Klub Nauczyciela
Czwartek - turniej par 1730
 
Informacje
Telefony
 
Statystyki
Użytkowników: 0
Gości: 5
 
Twój adres IP
54.221.75.68
 
Liczba odwiedzin
2 211 463
 
 
Komentarze do "Łącznik zgodnie z harmonogramem "

Miś - 2016-09-29 15:20:43
Musi być drogo. Taki miś. Bareja się kłania.
 
autor: ~Magda 
Buahahaha - 2016-09-29 18:37:22
i nikt nie uwierzy, że to ukłon w stronę nowego supermarketu - przecież celowość i sens tej drogi jest taki jak przywożenie piasku na pustnię.....
 
autor: ~ktosik 
masakra - 2016-10-02 07:13:44
Nawet lewoskrętu nie będzie.
 
autor: ~WALDEK 
A miało być tak pięknie - 2016-10-04 22:28:44
Łącznik zgodnie z harmonogramem - 2016-09-29 10:19:13 Głos Milicza Nowo budowany odcinek drogi ma łączną długość 917 m. Na odcinku 540 m, który biegnie równolegle do ul. Dojazdowej (prowadzącej na cmentarz komunalny), jezdnia będzie miała szerokość 7 m, a po obu stronach będzie 2-metrowy chodnik, a także 2,5-metrowa ścieżka rowerowa. Pozostały odcinek nowej drogi o dług. 377, będący przedłużeniem ul. Chabrowej, będzie miał jezdnię o szer. 5 m oraz chodnik i ścieżkę rowerową po jednej stronie ulicy. Cała droga będzie oświetlona oraz wyposażona w kanalizację deszczową. Inwestycja kosztować będzie 2 mln 362 tys. zł, z czego połowę tej kwoty – 1 mln 471 tys. zł – gmina Milicz pozyskała w formie dotacji z tzw. schetynówek. Kolejny etap może w przyszłym roku Kolejny etap budowy nowej drogi na terenie dawnego lotniska władze gminy Milicz również chciałyby w połowie sfinansować ze schetynówek. 15 września złożono do Urzędu Wojewódzkiego wniosek na 2017 r. o dotację na budowę II etapu o dług. 660 m – od miejsca na ul. Chabrowej, gdzie zakończy się I etap budowy, do skrzyżowania z ul. Dębową. Infrastruktura byłaby identyczna z obecnie realizowaną na ul. Chabrowej – jezdnia ma mieć 5 m szerokości, a po jednej stronie drogi biec ma chodnik oraz ścieżka rowerowa. Droga ma być też oświetlona i dysponować kanalizacją deszczową. A miało być tak http://milicz.pl/wazna-inwestycja-drogowa/ Aktualności gminy Milicz 16 grudnia 2015 Ważna inwestycja drogowa Jak można by wnosić z relacji prasowej, a także komentarza GM odnoszących się do ostatniej, połączonej komisji i sesji Rady Miejskiej w Miliczu, głównym i najważniejszym problemem przyszłorocznego budżetu były kwiatki wokół „pomnika wdzięczności” w Miliczu. I choć cieszę się, że ta florystyczna tematyka zyskuje rangę prawdziwej debaty, w końcu za nami pierwszy rok ukwiecania miasta, to pragnę odnieść się do zdawkowo potraktowanego problemu najważniejszej inwestycji infrastrukturalnej, jaką jest budowa drogi – łącznika pomiędzy drogą krajową nr 15 a drogą wojewódzką nr 439. Jak widać na zamieszczonej grafice, będzie to pełnowymiarowy pas drogi z infrastrukturą towarzyszącą: – obustronne chodniki, ścieżka rowerowa, przejścia, wysepki itp. – który pobiegnie wzdłuż ulicy Dojazdowej, przetnie ścieżkę rowerową, by następnie przejść obok szpitala, przeciąć ulicę Grzybową i obok Szkoły Podstawowej nr 2, a także osiedla Centrum „wpiąć” się w ulicę Kombatantów i następnie włączyć się w ulicę Sułowską. W roku 2016 uruchomimy pierwszy etap tej inwestycji ze środków Krajowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. Następny i końcowy etap będzie miał miejsce w latach 2017-2018. Wtedy Milicz uzyska w pełni rozwiązanie, które pozwoli skomunikować szpital z „krajówką”, uzyskując łatwy wyjazd do Wrocławia, podobnie mieszkańcy osiedla, rodzice z kierunku południowego i Karłowa bezproblemowo dowiozą dzieci do największej szkoły oraz na basen z pominięciem „wąskiego gardła”, jakim jest skrzyżowanie ulicy Trzebnickiej z Kopernika. Tą drogą pojedzie też ciężki tranzyt w kierunku Żmigrodu, a w przyszłości także Poznania, korzystając z drogi S 5. Przypomnę także, że w GDDKiA we Wrocławiu został złożony i wstępnie zaakceptowany projekt budowy ronda w newralgicznym miejscu, jakim jest wspomniane wcześniej skrzyżowanie. Wszystkie te działania mają dać efekt, jakim będzie poprawa przepustowości dróg miasta i jego odkorkowanie, z jakim mamy do czynienia co najmniej 2 razy dziennie. Nowa droga odciąży także ulicę Trzebnicką, jak również Piłsudskiego od najbardziej uciążliwego ruchu samochodów ciężarowych… Ten projekt, wbrew formułowanej gdzieniegdzie opinii, nie wyklucza drugiej inwestycji drogowej, jaką jest budowa obwodnicy Milicza, która została ujęta w Kontrakcie Terytorialnym dla Województwa Dolnośląskiego w listopadzie 2014 roku. Tyle, że budowa mniejszego odcinka jest o wiele bardziej realna niż inwestycji wstępnie szacowanej na 120-130 milionów złotych. Jest też Miliczowi bardziej potrzebna, gdyż obwodnica Milicza w żaden sposób nie rozwiąże problemów pacjentów szpitala, ratownictwa medycznego, rodziców i dzieci z SP 2, a także mieszkańców osiedla. Obwodnica wyprowadzi część ruchu z miasta tyle, że z miasta wyprowadzi też klientów stacji benzynowych, sklepów, restauracji; droga, omijając miasto, w sposób oczywisty, ominie też jego instytucje. Warto o tym pomyśleć, kiedy się postuluje i propaguje budowę obwodnicy. Nie rezygnujemy oczywiście z żadnej koncepcji komunikacyjnej, ale już teraz realizujemy tę, która jest do tego gotowa i na którą czekają miliczanie. Piotr Lech Burmistrz Gminy Milicz Gdzie Panie Burmistrzu pojedzie ten ciężki tranzyt w kierunku Żmigrodu, a w przyszłości także Poznania? Po drodze szerokości 5 m.? Jaja Pan sobie robi z wyborców
 
autor: ~milicz41 
A miało być tak pięknie - 2016-10-04 22:35:35
Łącznik zgodnie z harmonogramem - 2016-09-29 10:19:13 Głos Milicza Nowo budowany odcinek drogi ma łączną długość 917 m. Na odcinku 540 m, który biegnie równolegle do ul. Dojazdowej (prowadzącej na cmentarz komunalny), jezdnia będzie miała szerokość 7 m, a po obu stronach będzie 2-metrowy chodnik, a także 2,5-metrowa ścieżka rowerowa. Pozostały odcinek nowej drogi o dług. 377, będący przedłużeniem ul. Chabrowej, będzie miał jezdnię o szer. 5 m oraz chodnik i ścieżkę rowerową po jednej stronie ulicy. Cała droga będzie oświetlona oraz wyposażona w kanalizację deszczową. Inwestycja kosztować będzie 2 mln 362 tys. zł, z czego połowę tej kwoty – 1 mln 471 tys. zł – gmina Milicz pozyskała w formie dotacji z tzw. schetynówek. Kolejny etap może w przyszłym roku Kolejny etap budowy nowej drogi na terenie dawnego lotniska władze gminy Milicz również chciałyby w połowie sfinansować ze schetynówek. 15 września złożono do Urzędu Wojewódzkiego wniosek na 2017 r. o dotację na budowę II etapu o dług. 660 m – od miejsca na ul. Chabrowej, gdzie zakończy się I etap budowy, do skrzyżowania z ul. Dębową. Infrastruktura byłaby identyczna z obecnie realizowaną na ul. Chabrowej – jezdnia ma mieć 5 m szerokości, a po jednej stronie drogi biec ma chodnik oraz ścieżka rowerowa. Droga ma być też oświetlona i dysponować kanalizacją deszczową.
 
autor: ~milicz41 
A miało być tak pięknie 1 - 2016-10-04 22:37:16
A tak miało być. A miało być tak http://milicz.pl/wazna-inwestycja-drogowa/ Aktualności gminy Milicz 16 grudnia 2015 Ważna inwestycja drogowa Jak można by wnosić z relacji prasowej, a także komentarza GM odnoszących się do ostatniej, połączonej komisji i sesji Rady Miejskiej w Miliczu, głównym i najważniejszym problemem przyszłorocznego budżetu były kwiatki wokół „pomnika wdzięczności” w Miliczu. I choć cieszę się, że ta florystyczna tematyka zyskuje rangę prawdziwej debaty, w końcu za nami pierwszy rok ukwiecania miasta, to pragnę odnieść się do zdawkowo potraktowanego problemu najważniejszej inwestycji infrastrukturalnej, jaką jest budowa drogi – łącznika pomiędzy drogą krajową nr 15 a drogą wojewódzką nr 439. Jak widać na zamieszczonej grafice, będzie to pełnowymiarowy pas drogi z infrastrukturą towarzyszącą: – obustronne chodniki, ścieżka rowerowa, przejścia, wysepki itp. – który pobiegnie wzdłuż ulicy Dojazdowej, przetnie ścieżkę rowerową, by następnie przejść obok szpitala, przeciąć ulicę Grzybową i obok Szkoły Podstawowej nr 2, a także osiedla Centrum „wpiąć” się w ulicę Kombatantów i następnie włączyć się w ulicę Sułowską. W roku 2016 uruchomimy pierwszy etap tej inwestycji ze środków Krajowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. Następny i końcowy etap będzie miał miejsce w latach 2017-2018. Wtedy Milicz uzyska w pełni rozwiązanie, które pozwoli skomunikować szpital z „krajówką”, uzyskując łatwy wyjazd do Wrocławia, podobnie mieszkańcy osiedla, rodzice z kierunku południowego i Karłowa bezproblemowo dowiozą dzieci do największej szkoły oraz na basen z pominięciem „wąskiego gardła”, jakim jest skrzyżowanie ulicy Trzebnickiej z Kopernika. Tą drogą pojedzie też ciężki tranzyt w kierunku Żmigrodu, a w przyszłości także Poznania, korzystając z drogi S 5. Przypomnę także, że w GDDKiA we Wrocławiu został złożony i wstępnie zaakceptowany projekt budowy ronda w newralgicznym miejscu, jakim jest wspomniane wcześniej skrzyżowanie. Wszystkie te działania mają dać efekt, jakim będzie poprawa przepustowości dróg miasta i jego odkorkowanie, z jakim mamy do czynienia co najmniej 2 razy dziennie. Nowa droga odciąży także ulicę Trzebnicką, jak również Piłsudskiego od najbardziej uciążliwego ruchu samochodów ciężarowych… Ten projekt, wbrew formułowanej gdzieniegdzie opinii, nie wyklucza drugiej inwestycji drogowej, jaką jest budowa obwodnicy Milicza, która została ujęta w Kontrakcie Terytorialnym dla Województwa Dolnośląskiego w listopadzie 2014 roku. Tyle, że budowa mniejszego odcinka jest o wiele bardziej realna niż inwestycji wstępnie szacowanej na 120-130 milionów złotych. Jest też Miliczowi bardziej potrzebna, gdyż obwodnica Milicza w żaden sposób nie rozwiąże problemów pacjentów szpitala, ratownictwa medycznego, rodziców i dzieci z SP 2, a także mieszkańców osiedla. Obwodnica wyprowadzi część ruchu z miasta tyle, że z miasta wyprowadzi też klientów stacji benzynowych, sklepów, restauracji; droga, omijając miasto, w sposób oczywisty, ominie też jego instytucje. Warto o tym pomyśleć, kiedy się postuluje i propaguje budowę obwodnicy. Nie rezygnujemy oczywiście z żadnej koncepcji komunikacyjnej, ale już teraz realizujemy tę, która jest do tego gotowa i na którą czekają miliczanie. Piotr Lech Burmistrz Gminy Milicz Gdzie Panie Burmistrzu pojedzie ten ciężki tranzyt w kierunku Żmigrodu, a w przyszłości także Poznani? Po drodze szerokości 5 m.? Jaja Pan sobie robi z wyborców Musiałem podzielić na dwie części, żeby pokazać to kłamstewko.
 
autor: ~milicz41 
Będzie prze pięknie ;) - 2016-10-05 17:59:32
Tranzyt przez Milicz skończy się wraz z końcem brakujących odcinków S5 w kujawsko-pomorskim, wielkopolsce i koło Wrocławia, czyli max. do października 2019 r. Wówczas mało będzie takich, którzy będą przebijać się przez Trzebnicę, żeby dk 15 przez Milicz, Krotoszyn jechać dalej - poza mieszkańcami. A w samym mieście to niewiele się poprawi, bo układ drogowy nie jest nigdzie przystosowany do tego, by jednocześnie pomieścić na ul. Trzebnickiej i innych kilkanaście tys. aut w godzinę.
 
autor: ~Podr óżny 


podaj: imię
e-mail
temat
treść
treść z obrazka:

 
 
 
Kalendarz
Kalendarz

czwartek
15 listopada 2018

pn wt śr cz pt sb nd
1234
567891011
12131415 161718
19202122232425
2627282930
 
Linki milickie



Starostwo Powiatowe



Gmina Milicz



Policja w Miliczu



Zespół Szkół
przy ul. Trzebnickiej




Stowarzyszenie
Dolina Baryczy




Gmina Cieszków



Nadleśnictwo Milicz



Technikum Leśne
w Miliczu




Gmina Krośnice



I LO w Miliczu



OSiR w Miliczu



Bank Spółdzielczy
w Miliczu
 
Nasz adres
Redakcja Głosu Milicza
56-300 Milicz
ul. T. Kościuszki 22
tel. 71-3830-021, 71-3831-189
sekretariat@glosmilicza.pl
 
Skład redakcji
Redaktor naczelna:
Jolanta Sławenta
Z-ca redaktor naczelnej:
Grażyna Szczepaniak-Antosik
Dziennikarze:
Bartosz Jakubowski
Agnieszka Kaczmarek
Alicja Szczepańska-Sikorska
Agnieszka Jezierska
Ewa Morozowicz
 
© 2004 Głos Milicza Wszelkie prawa zastrzeżone

Drivers... start Your engines
by jPORTAL 2